пʼятниця, 16 січня 2015 р.

Дата
Організація виховної діяльності
Організація учнівського колективу
Розвиток учнівського колективу
Робота з батьками
Загальногімназійні заходи
Класні заходи
Формування ЗСЖ, запобігання травматизму
Традиції класу
Робота з УСК
Вивчення особистості учня, колективу
Індивідуальна  робота
01.09-07.09
День знань
Перший урок «Я» та здоровий спосіб життя» 4,5
Бесіда про дотримання правил вуличного руху, безпеки на водоймах



Закріплення робочих місць за учнями.
Складання (уточнення) списків окремих категорій учнів.
Перевірка наявності підручників, шкільної та спортивної форми.
Індивідуальні бесіди-зустрічі із батьками.
10.09-14.09
Участь у Тижні фізкультури і спорту
Класні звітно-виборчі збори
4

Розробити разом із комісією «Навчання, дисципліна і порядок» комплекс вправ ранкової зарядки.
Закріплення робочих місць за учнями.

Вибори активу класу, посвята.
Перше робоче засідання класної УСК.
Провести тест «Намалюємо свій характер» з метою виявлення змін особистості учня
Складання графіка чергування у класі, на об’єкті спільно з активом.
Залучення учнів до участі в роботі секцій, гуртків.

17.09-21.09
День протипожежної безпеки
Звітно-виборчі збори УСК гімназії
1. Ситуативна гра «Як я діятиму в такій ситуації…» (до Дня протипожежної безпеки
3,4,5
Ознайомлення вчителів, які читають у класі, з основним захворюваннями дітей.
Бесіда «Як поводити себе у масових скупченнях народу у випадку небезпеки?»
Про поведінку з вибухонебезпечними предметами
Організація у класі читацької акції «Буккросинг»
Спільно з комісією «Краса і затишок» завершити озеленення кабінету, оформити класний куточок;
залучення дітей до акції «Бук-кросинг»
Бесіда із психологом за результатами тесту.
Індивідуальні розмови з учнями про навчання і поведінку.
 Аналіз відвідування школи, повідомлення батькам.



Дата
Організація виховної діяльності
Організація учнівського колективу
Розвиток учнівського колективу
Робота з батьками
Загальногімназійні заходи
Класні заходи
Формування ЗСЖ, запобігання травматизму
Традиції класу
Робота з УСК
Вивчення особистості учня, колективу
Індивідуальна  робота
24.09-28.09

Диспут «Чи модно бути вихованим?»
3,4
Бесіда про дотримання правил особистої гігієни;
про небезпеку отруєння грибами, надання першої медичної допомоги (мама Цеони Вікторії, медсестра районної лікарні)

Допомогти комісії «Дозвілля» у підготовці до Дня вчителя.
Нагадати комісії «Краса і затишок» про щомісячне вологе прибирання класної кімнати.
Відвідування окремих уроків, аналіз читацьких формулярів.
Провести тест «Заради кого?»
Аналіз успішності класу: оцінки.
Фотографування кращих учнів класу біля прапора школи.
Аналіз занять підлітків у гуртках, секціях.
Перевірка наявності шкільної форми (щоденно).
Індивідуальні  зустрічі з батьками щотижнево протягом усього семестру (за необхідності).
01.10-05.10
Участь у акції до Дня працівника освіти
Екскурсія до гімназійного музею Історії розвитку освіти на Волині.
01.10 День людей похилого віку – операція «Милосердя» 2,4,6
Бесіда медсестри із хлопцями.

Допомогти комісії «Турбота» організувати посильну допомогу стареньким одиноким людям.
Вивчаючи емоційне благополуччя дитини, провести анкету-тест методом ранжування,.
Індивідуальні бесіди з учнями після відвіданих уроків.
Пересаджування (за порадою медсестри).
Проаналізувати результати тесту, за потреби, провести бесіди.

08.10-12.10
Участь у загально- гімназійній лінійці до річниці створення УПА
Година історичної пам’яті «Невідомі сторінки історії нашого краю (діяльність уряду УНР)»
Індивідуальні бесіди медсестри із дівчатками.

Допомогти комісії «Преса та інформація» узагальнити почуте і побачене, написавши замітку до «Нашої газети»
Бесіди із вчителями, які працюють у класі, про навчання і поведінку учнів.
Бесіда-розмова «Чи розуміють мене оточуючі?».
Підготовка до предметних олімпіад.
Проаналізувати рівень проведення заходів минулого місяця – подякувати кращим.
Проаналізувати результати анкети-тесту, бесіди-розмови.
Дата
Організація виховної діяльності
Організація учнівського колективу
Розвиток учнівського колективу
Робота з батьками
Загальногімназійні заходи
Класні заходи
Формування ЗСЖ, запобігання травматизму
Традиції класу
Робота з УСК
Вивчення особистості учня, колективу
Індивідуальна  робота
15.10-19.10
Участь у Святі осені
1 Інформаційна хвилинка до річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників.
2. Цикл занять «Мистецтво у моєму житті»
Заняття І «Художники України» 1,2,7
Бесіди про користь від загартування організму

Через комісії «Преса та інформація», «Дозвілля» залучити дітей до циклу занять про мистецтво.
Анкета «Морально-ціннісна орієнтація учнів»
Внести корективи до психолого-педагогічних карток вивчення особистості.
Рекомендації щодо ведення учнівських щоденників.
Поповнення шкільної полички «Буккросинг».
Батьківські збори:
-   завдання на навчальний рік;
-   ознайомлення з планом виховної роботи;
-   індивідуальні бесіди.
22.10-26.10
Участь у загально -гімназійній лінійці до річниці визволення України від німецьких загарбників
Підготовка до конкурсу-огляду «Крок до зірок» (підбір номерів, репетиції)
3,4,7
Бесіда про правила поведінки під час походів, поїздок, підготовка аптечки.
Взяти участь у конкурсі «Крок до зірок».
Класній УСК організувати підготовку до конкурсу. Спільно із УСК класу провести підсумки навчання і поведінки за 2 навчальних місяці, визначити кращих.
Анкетування «Мій ідеал класного керівника»
Індивідуальні бесіди з учнями після проведення анкетування.
Визначити, де і як відпочиватимуть учні на канікулах; бесіда з дітьми про читання (чи подобається нова акція).
Засідання батьківського комітету:
-   затвердження плану роботи;
-   вирішення господарських проблем;
-   делегування батьків до шкільної батьківської ради.
29.10-02.11

Робота в гуртках, студіях, спортивних секціях
Культурно-екскурсійна програма.
Поїздка до с.Колодяжне
2,3,4,7

Екскурсійна поїздка
(спільно з батьками)



Допомога в організації в екскурсії.
Дата
Організація виховної діяльності
Організація учнівського колективу
Розвиток учнівського колективу
Робота з батьками
Загальногімназійні заходи
Класні заходи
Формування ЗСЖ, запобігання травматизму
Традиції класу
Робота з УСК
Вивчення особистості учня, колективу
Індивідуальна  робота
05.11-09.11
Участь у конкурсі-огляді дитячої творчості «Крок до зірок»
Участь у Святі рідної мови
Година поезії «Що за дивна сила слова» (до Дня писемності та мови)
4,6,7
Бесіда «Профілактика гепатиту» (медсестра)

Залучення школярів до конкурсу і години поезії за допомогою комісій «Дозвілля», «Преса та інформація».
Організація роботи «Скриньки довіри» класного керівника «Запитуйте – відповім»
Зміна робочого місця.
Перегляд стану підручників та рекомендації по їх ремонту.

12.11-16.11
Участь в акції «Всі ми – рівні. Всі ми – різні»,
Дні Олімпіад
1.  Проект «Я і мій товариш».
2. Бібліотечно-бібліографічний урок.
2,4,7
Бесіда медичної сестри «Профілактика грипу та його ускладнень».

УСК класу максимально залучати до Дня Олімпіад дітей.
Спільно із комісією «Навчання, дисципліна та порядок» допомогти бібліотекарю у проведенні бібліотечно- бібліографічного уроку
Анкета «Що читати?»
Індивідуальні бесіди з хлопцями, спостереження за стосунками між дівчатами і хлопцями – корекція взаємин.
Перевірка виконання рекомендацій по ремонту підручників.

19.11-23.11
Участь у акції «Запали свічку» до Дня пам’яті жертв голодомору
Поетична свічка «Чорна сповідь моєї Вітчизни»
1,2


Допомогти комісії «Дозвілля» у підготовці класної години.
Відвідування окремих уроків, вручення письмових повідомлень батькам.
Дискусія «Знання для сучасної людини це…»
Аналіз відвідування школи (пропуски, спізнення), повідомлення батькам.
Перевірка наявності шкільної форми (щоденно).
Бесіди після анкетування.

Дата
Організація виховної діяльності
Організація учнівського колективу
Розвиток учнівського колективу
Робота з батьками
Загальногімназійні заходи
Класні заходи
Формування ЗСЖ, запобігання травматизму
Традиції класу
Робота з УСК
Вивчення особистості учня, колективу
Індивідуальна  робота
26.11-30.11
Участь в акції «Життя – це здоров’я»
1 Пішохідна екскурсія рідним містом «Рух-це життя».
2. Колективне складання сценарію до свята «Андріївські вечорниці».
4,5,7
Бесіда про шкідливість вживання алкоголю та тютюну.

Спільно з УСК класу скласти сценарій Андріївських вечорниць.
Продовжувати роботу «Скриньки довіри» класного керівника, спільно із психологом аналізувати запитання дітей.
Нагадати правила поведінки під час походу.
Бесіда з вчителями про навантаження учнів. Поради та рекомендації щодо дотримання режиму дня.
Нагородження кращих учнів класу (за місяць)
Засідання батьківського комітету;
-          підготовка до Андріївських вечорниць;
-          допомога в організації експозиції Лесиної світлиці.
03.12-07.12
Участь у тижні військово-патріотичної роботи
1 Спортивна гра до Дня Збройних Сил України «Оце так хлопці!»
2 Виготовлення декорацій до свята «Андріївські вечорниці»
3,4,7
Заняття -практикум «Лікарські засоби: перша допомога при ГРВІ; грипі.
Зустріч із фармацевтом».

Комісіям «Дозвілля» та «Турбота», допомогти у організації дітей щодо виготовлення декорацій до свята; комісії «Навчання, дисципліна та порядок» організувати підготовку спортивної гри.
Бесіда-тест «Чи розуміють мене оточуючі?»
Аналіз (спільно із бібліотекарем) учнівських читацьких формулярів.
Бесіди з дітьми про важливість читання, поповнення класної бібліотеки.
Батьківські збори «Стилі виховання»:
-     підсумки за І семестр;
-     планування роботи на ІІ семестр.
10.12-14.12
Андріївські вечорниці
Проведення свята «Андріївські вечорниці» для учнів 7-х класів
3,4,7
Бесіда про запобігання травматизму на слизьких дорогах, надання допомоги тим, хто травмувався.
Проведення свята спільно з батьками.
Залучити всі комісії до проведення свята.
Комісії «Преса та інформація» написати замітку до «Нашої газети» та «Замку»
Внести (у разі потреби) корективи до папок ППХ учнів.
Індивідуальні бесіди після проведення тесту.


Дата
Організація виховної діяльності
Організація учнівського колективу
Розвиток учнівського колективу
Робота з батьками
Загальногімназійні заходи
Класні заходи
Формування ЗСЖ, запобігання травматизму
Традиції класу
Робота з УСК
Вивчення особистості учня, колективу
Індивідуальна  робота
17.12-21.12
Участь в акціях «Дарунки святого Миколая», «Розділи зі мною свято»
1 Участь в акції «Розділи зі мною свято»
2 Класні збори «Підсумки життєдіяльності колективу за І семестр.
3,4,7
Нагадати правила поведінки на зимовій вулиці та безпеку знаходження людини під дахами із снігом, льодом.

Спільно із комісією «Турбота» взяти участь в акції «Розділи зі мною свято».
Допомогти  лідеру УСК у підготовці підсумкових зборів.
Спостереження за поведінкою і стосунками учнів під час новорічних свят.
Контроль за підсумками оцінювання.
Індивідуальні бесіди (за потреби) з окремими школярами.

24.12-28.12
Участь в акції «Збережи ялинку»

Новорічні ранки та вечори
Новорічне свято
3,4,7
Нагадати правила пожежної безпеки: правила користування відкритим вогнем, ялинковими електроприладами

Разом із класною УСК організувати свято.

Оформлення класної думки пошани за півроку.
Індивідуальні бесіди щодо занять на канікулах (що читати, куди піти, як застерегти себе від небажаної компанії чи дії; бесіди з правил вуличного руху)

Реалізація змісту національного виховання:
1 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави;
2 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю;
3 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;
4 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до себе;
5 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до природи;
6 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до праці;

7 – сприяння формуванню ціннісного ставлення особистості до мистецтва.

Немає коментарів:

Дописати коментар