Дата
|
Організація
виховної діяльності
|
Організація
учнівського колективу
|
Розвиток
учнівського колективу
|
Робота
з батьками
|
||||
Загальногімназійні
заходи
|
Класні
заходи
|
Формування
ЗСЖ, запобігання травматизму
|
Традиції
класу
|
Робота
з УСК
|
Вивчення
особистості учня, колективу
|
Індивідуальна робота
|
||
01.09-07.09
|
День знань
|
Перший урок «Я» та здоровий спосіб життя» 4,5
|
Бесіда про дотримання правил вуличного руху, безпеки
на водоймах
|
Закріплення робочих місць за учнями.
Складання (уточнення) списків окремих категорій
учнів.
Перевірка наявності підручників, шкільної та
спортивної форми.
|
Індивідуальні бесіди-зустрічі із батьками.
|
|||
10.09-14.09
|
Участь у Тижні фізкультури і спорту
|
Класні звітно-виборчі збори
4
|
Розробити разом із комісією «Навчання, дисципліна і
порядок» комплекс вправ ранкової зарядки.
Закріплення робочих місць за учнями.
|
Вибори активу класу, посвята.
Перше робоче засідання класної УСК.
|
Провести тест «Намалюємо свій характер» з метою
виявлення змін особистості учня
|
Складання графіка чергування у класі, на об’єкті
спільно з активом.
Залучення учнів до участі в роботі секцій, гуртків.
|
||
17.09-21.09
|
День протипожежної безпеки
Звітно-виборчі збори УСК гімназії
|
1. Ситуативна гра «Як я діятиму в такій ситуації…» (до Дня
протипожежної безпеки
3,4,5
|
Ознайомлення вчителів, які читають у класі, з
основним захворюваннями дітей.
Бесіда «Як поводити себе у масових скупченнях народу
у випадку небезпеки?»
Про поведінку з вибухонебезпечними предметами
|
Організація у класі читацької акції
«Буккросинг»
|
Спільно з комісією «Краса і затишок» завершити
озеленення кабінету, оформити класний куточок;
залучення дітей до акції «Бук-кросинг»
|
Бесіда із психологом за результатами тесту.
|
Індивідуальні розмови з учнями про навчання і
поведінку.
Аналіз
відвідування школи, повідомлення батькам.
|
Дата
|
Організація
виховної діяльності
|
Організація
учнівського колективу
|
Розвиток
учнівського колективу
|
Робота
з батьками
|
||||
Загальногімназійні
заходи
|
Класні
заходи
|
Формування
ЗСЖ, запобігання травматизму
|
Традиції
класу
|
Робота
з УСК
|
Вивчення
особистості учня, колективу
|
Індивідуальна робота
|
||
24.09-28.09
|
Диспут «Чи модно бути вихованим?»
3,4
|
Бесіда про дотримання правил особистої гігієни;
про небезпеку отруєння грибами, надання першої
медичної допомоги (мама Цеони Вікторії, медсестра районної лікарні)
|
Допомогти комісії «Дозвілля» у підготовці до Дня
вчителя.
Нагадати комісії «Краса і затишок» про щомісячне
вологе прибирання класної кімнати.
|
Відвідування окремих уроків, аналіз читацьких
формулярів.
Провести тест «Заради кого?»
|
Аналіз успішності класу: оцінки.
Фотографування кращих учнів класу біля прапора
школи.
Аналіз занять підлітків у гуртках, секціях.
Перевірка наявності шкільної форми (щоденно).
|
Індивідуальні зустрічі з батьками щотижнево протягом
усього семестру (за необхідності).
|
||
01.10-05.10
|
Участь у акції до Дня працівника освіти
|
Екскурсія до гімназійного музею Історії розвитку освіти на Волині.
01.10 День людей похилого віку – операція «Милосердя» 2,4,6
|
Бесіда медсестри із хлопцями.
|
Допомогти комісії «Турбота» організувати посильну
допомогу стареньким одиноким людям.
|
Вивчаючи емоційне благополуччя дитини, провести
анкету-тест методом ранжування,.
|
Індивідуальні бесіди з учнями після відвіданих
уроків.
Пересаджування (за порадою медсестри).
Проаналізувати результати тесту, за потреби, провести
бесіди.
|
||
08.10-12.10
|
Участь у загально- гімназійній лінійці до річниці
створення УПА
|
Година історичної пам’яті «Невідомі сторінки історії нашого краю
(діяльність уряду УНР)»
|
Індивідуальні бесіди медсестри із дівчатками.
|
Допомогти комісії «Преса та інформація» узагальнити
почуте і побачене, написавши замітку до «Нашої газети»
|
Бесіди із вчителями, які працюють у класі, про
навчання і поведінку учнів.
Бесіда-розмова «Чи розуміють мене оточуючі?».
|
Підготовка до предметних олімпіад.
Проаналізувати рівень проведення заходів минулого
місяця – подякувати кращим.
Проаналізувати результати анкети-тесту,
бесіди-розмови.
|
||
Дата
|
Організація
виховної діяльності
|
Організація
учнівського колективу
|
Розвиток
учнівського колективу
|
Робота
з батьками
|
||||
Загальногімназійні
заходи
|
Класні
заходи
|
Формування
ЗСЖ, запобігання травматизму
|
Традиції
класу
|
Робота
з УСК
|
Вивчення
особистості учня, колективу
|
Індивідуальна робота
|
||
15.10-19.10
|
Участь у Святі осені
|
1 Інформаційна
хвилинка до річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників.
2. Цикл занять
«Мистецтво у моєму житті»
Заняття І
«Художники України» 1,2,7
|
Бесіди про користь від загартування організму
|
Через комісії «Преса та інформація», «Дозвілля»
залучити дітей до циклу занять про мистецтво.
|
Анкета «Морально-ціннісна орієнтація учнів»
|
Внести корективи до психолого-педагогічних карток
вивчення особистості.
Рекомендації щодо ведення учнівських щоденників.
Поповнення шкільної полички «Буккросинг».
|
Батьківські збори:
- завдання на навчальний рік;
- ознайомлення з планом виховної роботи;
- індивідуальні бесіди.
|
|
22.10-26.10
|
Участь у загально -гімназійній лінійці до річниці
визволення України від німецьких загарбників
|
Підготовка до конкурсу-огляду «Крок до
зірок» (підбір номерів, репетиції)
3,4,7
|
Бесіда про правила поведінки під час походів,
поїздок, підготовка аптечки.
|
Взяти участь у конкурсі «Крок до зірок».
|
Класній УСК організувати підготовку до конкурсу.
Спільно із УСК класу провести підсумки навчання і поведінки за 2 навчальних
місяці, визначити кращих.
|
Анкетування «Мій ідеал класного керівника»
|
Індивідуальні бесіди з учнями після проведення
анкетування.
Визначити, де і як відпочиватимуть учні на
канікулах; бесіда з дітьми про читання (чи подобається нова акція).
|
Засідання
батьківського комітету:
- затвердження плану роботи;
- вирішення господарських проблем;
- делегування батьків до шкільної батьківської
ради.
|
29.10-02.11
|
Робота в гуртках, студіях, спортивних секціях
|
Культурно-екскурсійна програма.
Поїздка до с.Колодяжне
2,3,4,7
|
Екскурсійна поїздка
(спільно з батьками)
|
Допомога в організації в екскурсії.
|
||||
Дата
|
Організація
виховної діяльності
|
Організація
учнівського колективу
|
Розвиток
учнівського колективу
|
Робота
з батьками
|
||||
Загальногімназійні
заходи
|
Класні
заходи
|
Формування
ЗСЖ, запобігання травматизму
|
Традиції
класу
|
Робота
з УСК
|
Вивчення
особистості учня, колективу
|
Індивідуальна робота
|
||
05.11-09.11
|
Участь у конкурсі-огляді дитячої творчості «Крок до
зірок»
Участь у Святі рідної мови
|
Година поезії «Що за дивна сила слова» (до Дня
писемності та мови)
4,6,7
|
Бесіда «Профілактика гепатиту» (медсестра)
|
Залучення школярів до конкурсу і години поезії за
допомогою комісій «Дозвілля», «Преса та інформація».
|
Організація роботи «Скриньки довіри» класного
керівника «Запитуйте – відповім»
|
Зміна робочого місця.
Перегляд стану підручників та рекомендації по їх
ремонту.
|
||
12.11-16.11
|
Участь в акції «Всі ми – рівні. Всі ми – різні»,
Дні Олімпіад
|
1.
Проект «Я і мій товариш».
2. Бібліотечно-бібліографічний урок.
2,4,7
|
Бесіда медичної сестри «Профілактика грипу та його
ускладнень».
|
УСК класу максимально залучати до Дня Олімпіад дітей.
Спільно із комісією «Навчання, дисципліна та
порядок» допомогти бібліотекарю у проведенні бібліотечно- бібліографічного
уроку
|
Анкета «Що читати?»
|
Індивідуальні бесіди з хлопцями, спостереження за
стосунками між дівчатами і хлопцями – корекція взаємин.
Перевірка виконання рекомендацій по ремонту
підручників.
|
||
19.11-23.11
|
Участь у акції «Запали свічку» до Дня пам’яті жертв
голодомору
|
Поетична свічка «Чорна сповідь моєї
Вітчизни»
1,2
|
Допомогти комісії «Дозвілля» у підготовці класної
години.
|
Відвідування окремих уроків, вручення письмових
повідомлень батькам.
Дискусія «Знання для сучасної людини це…»
|
Аналіз відвідування школи (пропуски, спізнення),
повідомлення батькам.
Перевірка наявності шкільної форми (щоденно).
Бесіди після анкетування.
|
|||
Дата
|
Організація
виховної діяльності
|
Організація
учнівського колективу
|
Розвиток
учнівського колективу
|
Робота
з батьками
|
||||
Загальногімназійні
заходи
|
Класні
заходи
|
Формування
ЗСЖ, запобігання травматизму
|
Традиції
класу
|
Робота
з УСК
|
Вивчення
особистості учня, колективу
|
Індивідуальна робота
|
||
26.11-30.11
|
Участь в акції «Життя – це здоров’я»
|
1 Пішохідна
екскурсія рідним містом «Рух-це життя».
2. Колективне
складання сценарію до свята «Андріївські вечорниці».
4,5,7
|
Бесіда про шкідливість вживання алкоголю та тютюну.
|
Спільно з УСК класу скласти сценарій Андріївських
вечорниць.
|
Продовжувати роботу «Скриньки довіри» класного
керівника, спільно із психологом аналізувати запитання дітей.
|
Нагадати правила поведінки під час походу.
Бесіда з вчителями про навантаження учнів. Поради та
рекомендації щодо дотримання режиму дня.
Нагородження кращих учнів класу (за місяць)
|
Засідання батьківського комітету;
-
підготовка
до Андріївських вечорниць;
-
допомога
в організації експозиції Лесиної світлиці.
|
|
03.12-07.12
|
Участь у тижні військово-патріотичної роботи
|
1 Спортивна гра до Дня Збройних Сил України
«Оце так хлопці!»
2 Виготовлення декорацій до свята
«Андріївські вечорниці»
3,4,7
|
Заняття -практикум «Лікарські засоби: перша допомога
при ГРВІ; грипі.
Зустріч із фармацевтом».
|
Комісіям «Дозвілля» та «Турбота», допомогти у
організації дітей щодо виготовлення декорацій до свята; комісії «Навчання,
дисципліна та порядок» організувати підготовку спортивної гри.
|
Бесіда-тест «Чи розуміють мене оточуючі?»
|
Аналіз (спільно із бібліотекарем) учнівських
читацьких формулярів.
Бесіди з дітьми про важливість читання, поповнення
класної бібліотеки.
|
Батьківські збори «Стилі виховання»:
-
підсумки
за І семестр;
-
планування
роботи на ІІ семестр.
|
|
10.12-14.12
|
Андріївські вечорниці
|
Проведення свята «Андріївські вечорниці» для
учнів 7-х класів
3,4,7
|
Бесіда про запобігання травматизму на слизьких
дорогах, надання допомоги тим, хто травмувався.
|
Проведення свята спільно з батьками.
|
Залучити всі комісії до проведення свята.
Комісії «Преса та інформація» написати замітку до
«Нашої газети» та «Замку»
|
Внести (у разі потреби) корективи до папок ППХ
учнів.
|
Індивідуальні бесіди після проведення тесту.
|
Дата
|
Організація
виховної діяльності
|
Організація
учнівського колективу
|
Розвиток
учнівського колективу
|
Робота
з батьками
|
||||
Загальногімназійні
заходи
|
Класні
заходи
|
Формування
ЗСЖ, запобігання травматизму
|
Традиції
класу
|
Робота
з УСК
|
Вивчення
особистості учня, колективу
|
Індивідуальна робота
|
||
17.12-21.12
|
Участь в акціях «Дарунки святого Миколая», «Розділи
зі мною свято»
|
1 Участь в акції
«Розділи зі мною свято»
2 Класні збори
«Підсумки життєдіяльності колективу за І семестр.
3,4,7
|
Нагадати правила поведінки на зимовій вулиці та
безпеку знаходження людини під дахами із снігом, льодом.
|
Спільно із комісією «Турбота» взяти участь в акції
«Розділи зі мною свято».
Допомогти
лідеру УСК у підготовці підсумкових зборів.
|
Спостереження за поведінкою і стосунками учнів під
час новорічних свят.
|
Контроль за підсумками оцінювання.
Індивідуальні бесіди (за потреби) з окремими
школярами.
|
||
24.12-28.12
|
Участь в акції «Збережи ялинку»
Новорічні ранки та вечори
|
Новорічне свято
3,4,7
|
Нагадати правила пожежної безпеки: правила
користування відкритим вогнем, ялинковими електроприладами
|
Разом із класною УСК організувати свято.
|
Оформлення класної думки пошани за півроку.
Індивідуальні бесіди щодо занять на канікулах (що
читати, куди піти, як застерегти себе від небажаної компанії чи дії; бесіди з
правил вуличного руху)
|
Реалізація змісту національного виховання:
1 – сприяння формуванню ціннісного ставлення
особистості до суспільства і держави;
2 – сприяння формуванню ціннісного ставлення
особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю;
3 – сприяння формуванню ціннісного ставлення
особистості до сім’ї, родини, людей;
4 – сприяння формуванню ціннісного ставлення
особистості до себе;
5 – сприяння формуванню ціннісного ставлення
особистості до природи;
6 – сприяння формуванню ціннісного ставлення
особистості до праці;
7 – сприяння формуванню
ціннісного ставлення особистості до мистецтва.
Немає коментарів:
Дописати коментар